• 73738888
  • info@vkdata.dk

CRM som det burde være

Effektivt, brugervenligt og mulighed for udvidelse

Alle virksomheder, der har med kundekontakt at gøre, bør have et CRM system. Der er stor gevinst i, at effektivisere den måde du arbejder på. Du sparer tid, så du får mere fokus på det der er vigtigst - nemlig dine kunder. 


On-the-go


Tag Odoo CRM med på farten eller log på hvilken som helst pc og tilgå dit CRM system. 

Ikke blot et CRM system! 


Du kan udvide med f.eks. lagerstyring, fakturering, nyhedsbrevsystem, regnskab og hjemmeside. 

Få styr på kunderne


Hold styr på både dine kunder og din aftaler i Odoo CRM. Det er brugervenligt og skaber resultater!

Hvilken en af vores pakker passer bedst til dit behov?

Du kan også downloade en PDF af pakkerne og tage med

 

STANDARD

 

149 kr.


Ekskl. moms pr. bruger pr. måned

(Minimum 2 brugere)

Moduler:

CRM

 Kalender

 Kontakter

 Kommunikation

Beskrivelse

Med STANDARD pakken får du både CRM, kalender, kontakter og kommunikation.

Få alle dine kundedata og aktiviteter i ét samlet CRM-system. Det betyder bedre styring og planlægning og du får mere fokus på dine kunder.

Odoo CRM er brugervenligt, overskue-ligt og kan bruges på tværs af alle dine afdelinger.

Du kan kommunikere mellem dine teams eller afdelinger, og gøre det nemmere at få beskeder ud til alle medarbejdere internt.

Opstartspris

2.999,-

Følgende indgår i alle pakker 

  • Simpel dataimport fra Excel

  • Hjælp til dataimport  

  • Servicetjek efter 3 måneder


STANDARD pakken indeholder

  • Rådgivning i forbindelse med opsætning af STANDARD funktionerne.

  • 2 timers konsulent-klippekort til opsætning af skabeloner og rapporter, samt løbende tilpasning af systemet.

MELLEM

 

219 kr.


Ekskl. moms pr. bruger pr. måned

(Minimum 2 brugere)

Moduler:

CRM

 Kalender

Kontakter

                    Kommunikation                

    Lagerstyring

Salg

Beskrivelse

Med MELLEM pakken får du lagerstyring og salg + alle funktioner fra STANDARD pakken.

Med lagerstyring kan du nemt at holde styr på din lagerbeholdning, serie numre, sikre effektiviteten og reducere tidsspild.

Med salg kan du lave professionelle skræddersyede tilbud og fakturaer med firma logo og gemme skabelonerne fra gang til gang.

Opstartspris

3.499,-

Følgende indgår i alle pakker

  • Simpel dataimport fra Excel

  • Hjælp til første dataimport 

  • Servicetjek efter 3 og 6 måneder


Mellem pakken indeholder

  • Rådgivning i forbindelse med opsætning af MELLEM funktionerne.

  • 4 timers konsulent-klippekort til opsætning af skabeloner og rapporter, samt løbende tilpasning af systemet.

PRO

 

349 kr.


Ekskl. moms pr. bruger pr. måned

(Minimum 2 brugere)

Moduler:

CRM

 Kalender

Kontakter

                    Kommunikation                

    Lagerstyring

Salg

Fakturering

Nyhedsbreve

Beskrivelse

Med PRO pakken får du fakturering og nyhedsbreve + alle funktioner fra STANDARD og MELLEM pakkerne.

Fakturering giver dig mulighed for at fakturere dine kunder, enten manuelt eller ved at sætte en dato og et tids-punkt, hvor alle fakturaer skal sendes ud til dine kunder samlet.

Med nyhedsbreve kan du selv bygge mail skabeloner, der både ser professionelle ud og visuelt tiltrækker dine læsere.

Opstartspris

3.999,-

Følgende indgår i alle pakker

  • Simpel dataimport fra Excel

  • Hjælp til første dataimport 

  • Servicetjek efter 3 og 6 måneder


PRO pakken indeholder

  • Rådgivning i forbindelse med opsætning af PRO funktionerne.

  • 4 timers konsulent-klippekort til opsætning af skabeloner og rapporter, samt løbende tilpasning af systemet.

Tilllægsmoduler

Har du brug for regnskab og/eller din egen hjemmeside?

Du kan vælge imellem +250 moduler der kan tilføjes din Odoo CRM, hvis det giver mening for dig og din virksomhed.

Kontakt os og hør nærmere om priser på tillægsmoduler på 73738888.


Vil du vide mere?

Send os en besked - du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak. 

Send