Indkøb


Få nem håndtering af indkøb til virksomheden. Du får overblik, automatisering og adgang til indkøb til leverandørfakturaer.

Få det fulde overblik over dine indkøb


Odoo purchase, indkøb, lager, bogføring

Automatiser arbejdsgangen for dine indkøb

Send automatisk RFQ'er til dine leverandører baseret på din lagerbeholdning. 

Optimer dine indkøb og lagereffektivitet med udbudsreglerne afhængig af lagerbeholdninger, logistisk regler, salgsordrer, prognose fremstilling, ordrer mv. Vælg forskellige genopfyldningsmetoder for hvert produkt, afhængigt af dine strategier for fremstillings- og levering.



Inventory, optimer indkøb med lagerstyring
Indkøb, lagerstyring, lagerbeholding, bogføring

Leverandørprislister og produkt tilgængelighed​

Importer nemt leverandørers prislister og referencer så dine købsbeslutninger baseres på kampagner, mængder og specielle kontraktvilkår. 

Hold styr på om et produkt er på lager hos din leverandør og tjek din ordrestatus fra appen. Du kan endda basere din salgspris på din leverandørs priser.


Få de bedste tilbud med aktioner

Få den bedste pris gennem forhandlinger med forskellige leverandører.

Start udbud for køb, integrere sælgerens svar i processen og sammenlign udsagn. Vælg det bedste tilbud og send nemt en indkøbsordrer. Brug rapportering til at analysere kvaliteten af dine leverandører bagefter.


Få de bedste tilbud med aktioner
Med Indkøb's appen får du mange redskaber til at holde styr på tingene, purchases, indkøb

Få statistikker over dine køb  
Analyser, se prognoser og planlæg effektivt dine ordrer 

Få nøjagtige statistikker om dine leverandørers resultater gennem fleksibel rapportering: leveringsforsinkelser, forhandlede rabatter på priserne, indkøbte mængder osv. 

Integrer køb med analytiske regnskaber til at analysere dine kontrakters rentabilitet.



Med Odoo kan du administrere flere virksomheder på samme tid

Spar tid og kræfter med Odoos multicompany muligheder

Du kan brug en enkelt Odoo installation til at synkronisere transaktioner mellem forskellige virksomheder eller lagre. 

Opret salgsordrer, del kunder, leverandører og produkter og administrer fakturaer for alle selskaber på samme tid. Ved at automatisere faktureringsprocessen mellem dine selskaber, sparer du yderligere tid.