Nemt at styre personalets
udgifter.
Opret, validere eller afvis udgifter med blot ét klik.
Online
omkostningsstyring
Spar tid på udgiftsbilag
Håndtering af dine medarbejderes daglige udgifter har aldrig været nemmere. Uanset om det er rejseudgifter, kontorartikler, eller enhver anden medarbejderudgift, har du adgang til alle kvitteringer og udgiftsposteringer fra dit dashboard.
Ingen grund til at hente specialiseret software til at oprette udgiftsposter - alt sker direkte gennem Odoo Apps!
Slut med mistede kvitteringer
Upload alle kvitteringer ind i udgiftsposten.
Medarbejderne kan nemt vedhæfte kopier af deres kvitteringer, direkte i udgiftsposten for at undgå at de bliver væk. Tilføj en vedhæftning mens du er på farten, og brug en hvilken som helst mobil enhed ved blot at tage et billed og send det til en given e-mail. Spar tid og forøg effektiviteten, ved at holde en overskuelig og komplet oversigt over alle udgifter
Håndtér udgifter pr. afdeling
Få et klart overblik over de forskeligge afdelingers udgifter.
Som leder, kan du let følge udgifterne på tværs af afdelingerne og holde øje med om I når jeres mål og holder jer inden for budgettet.
Medarbejdere
Lav udkast af udgifter, tilføj noter og upload kvitteringer til udgiftsposten.
Leder
Godkend eller afvis udgifter med ét klik. Tilføj kommentarer, redigere i poster, eller anmod om yderligere oplysninger.
Revisorer
Overvåg virksomhedens og medarbejdernes udgifter, tilføj dem til posten og behandle betalinger og fakturaer.
Ønsker du at vi ringer dig op - så klik på knappen og vi vil kontakte dig snarest muligt.
Ring Mig Op