Med den nye app, Odoo Social Marketing kan du håndtere
dine sociale medier et sted fra.
Det gør at du har mere tid til at tage dig af dine kunder
og besøgende på din hjemmeside.
Du kan altså styre alle dine sociale medier, beskeder og
virksomhedschat fra Odoo.
Administrer sociale medier, web push-meddelelser og live chat
Med den nye Social Marketing App til Odoo kan du planlægge, overvåge og analysere dine konti ét sted.
At være til stede på sociale medier øger opmærksomheden, forbinder dig med dine kunder, øger kundeemner og omsætning. De kan også bruges til at yde kundesupport og hjælp til at sende vigtige virksomhedsnyheder og -meddelelser.
Nå dit publikum overalt på Internettet
Når push-meddelelser modtages, skiftes brugerens fokus hurtigt til det og fanger straks deres opmærksomhed. De korte og ligetil beskeder giver brugerne mulighed for at læse meddelelserne fra hjørnet af skærmen og klikke, hvis det har deres interesse.
Gør besøgende til kundeemner og kunder til glade brugere
Start chat når du har tid.
Undersøgelser viser, at Live-chats kan medføre en stigning på 40% i konverteringsfrekvens. Brugere reagerer godt på live-chats, da det giver dem en chance for kommunikation når de har tid og brug for det. Det giver dig mulighed for proaktivt at engagere dig med besøgende og blive en vigtig del af en positiv oplevelse med kundesupport.
Er du interesseret i Odoo ERP system og hvad det kan gøre for din forretning, så kan du læse mere om Odoo her, eller du kan ringe til os på 7373 8888.
Kontakt os for mere info