DU FÅR
NEM HÅNDTERING AF INDKØB
-
Du får indkøb med leverandørfakturaer
-
Du får fuldt overblik
- Du får en automatiseret arbejdsgang
OPNÅ DET FULDE OVERBLIK OVER DINE INDKØB
AUTOMATISER ARBEJDSGANGEN FOR DINE INDKØB
Send automatisk RFQ'er til dine leverandører baseret på din lagerbeholdning.
Optimer dine indkøb og lagereffektivitet med udbudsreglerne afhængig af lagerbeholdninger, logistisk regler, salgsordrer, prognose fremstilling, ordrer mv. Vælg forskellige genopfyldningsmetoder for hvert produkt, afhængigt af dine strategier for fremstillings- og levering.

LEVERANDØR-PRISLISTER OG PRODUKTTILGÆNGELIGHED
Lav smarte købsbeslutninger med de bedste priser.
Importer nemt leverandørers prislister og referencer så dine købsbeslutninger baseres på kampagner, mængder og specielle kontraktvilkår.
Hold styr på om et produkt er på lager hos din leverandør og tjekke din ordre status inde fra appen. Du kan endda basere din salgspris på din leverandørs priser.
FÅ DET BEDSTE TILBUD MED AKTIONER
Få den bedste pris ved forhandling med flere leverandører.
Start udbud for køb, integrere sælgerens svar i processen og sammenlign udsagn. Vælg det bedste tilbud og send nemt en indkøbsordrer. Brug rapportering til at analysere kvaliteten af dine leverandører bagefter.

FÅ STATISTIK PÅ DIT KØB
Analyser, se prognoser og planlæg effektivt dine ordrer
Få nøjagtige statistikker om dine leverandørers resultater gennem fleksibel rapportering: leveringsforsinkelser, forhandlede rabatter på priserne, indkøbte mængder osv.
Integrer køb med analytiske regnskaber til at analysere dine kontrakters rentabilitet.
ADMINISTRER FLERE VIRKSOMHEDER
Spar tid og kræfter takket være Odoos multicompany muligheder
Opret salgsordrer, del kunder, leverandører og produkter og administrere fakturaer for alle selskaber på samme tid. Du kan spare endnu mere tid ved at automatisere fakturerings processen mellem alle selskaber!
ØNSKER DU AT BLIVE RINGET OP OM ODOO?
KLIK PÅ KNAPPEN OG UDFYLD FORMULAREN, SÅ RINGER VI DIG OP HURTIGST MULIGT.