Få overblik over dine

Arbejdsprocesser

Spar tid

Spar tid ved at bruge skabeloner til at automatisere dele af kommunikationen.

Dokumenter som CV'er og anbefalinger er indekseret automatisk, så du nemt kan søge efter specifikke kompetencer og opbygge en database over profiler.

En ny e-mailadresse tildeles automatisk alle jobtilbud for at kunne sende ansøgningerne til den rigtige person. Uanset om ansøgerne kontakter dig via e-mail eller ved hjælp af en online formular, bliver al data automatisk indekseret og besvaret med et enkelt klik ved hjælp af skabeloner og personlige e-mails. 


Se hvilke medier, der får flest ansøgninger og saml dem

Brug kanban visningen og tilpas trinene i din ansættelsesproces såsom pre-kvalifikation, første interview, andet interview, forhandlingsteknik osv.

Få nøjagtige statistikker om din ansættelsespipeline. Brug rapporter til at sammenligne effektiviteten af opslag, du har foretaget på forskellige eksterne jobportaler. Du kan nemt ændre din strategi og rekrutteringsplan baseret på resultaterne.

 

Er du interesseret i at høre mere om hvordan ERP-systemet kan hjælpe dine HR- processer?

Ring + 45   7373 8888  


KONTAKT OS​


 

Administrér din ansættelsesproces

​Ingen grund til at outsource din rekruttering- Odoo håndterer alt internt. 
Med Odoo kan du organisere dine ansøgninger til ledige stillinger.  Opsæt dit ansættelsesteam, annoncér dine jobannoncer og hold styr på indsendte ansøgninger. 

Følg alle ansøgere og opbyg en database af færdigheder og profiler med indekserede dokumenter.  Opsæt en jobportal til at slå ledige stillinger op med blot et enkelt klik. Værktøjet giver nem adgang til at holde styr på indsendte jobansøgninger. 
 



Integrerede undersøgelser


Nemt fra starten, takket være en yderst brugervenlig grænseflade. Odoos spørgeskema giver dig mulighed for at oprette og redigere en undersøgelse med minimal indsats. Kig på dine markedsføringsbehov og udsend spørgeskemaundersøgelser, når du har brug for det. 

Ingen grund til at synkronisere resultater med din database. Odoo tager sig af det automatisk! Opnå resultater, og se diagrammer med det samme. Udtræk din statistik, mål responsrater og udtræk analyser med få klik. Spild ikke tid på processen, men fokuser på kvalitativ og kvantitativ analyse.


Lav dine egne undersøgelser

Brug undersøgelserne til at tilpasse spørgsmål i din ansættelsesprocessen

Bed ansøgere om at udfylde undersøgelsen online eller under samtalen

 Odoo undersøgelser og research

Timesedler

Visualisér dit teams fremskridt for hvert projekt eller opgave. Overvågning af forventede timer, effektive timer og estimater af opgaver.

  • For fagfolk, der kan lide at planlægge deres aktiviteter i begyndelsen af dagen kan Timesedler bruges til at afsætte tid på forhånd til dagens opgaver.
  • For fagfolk, der har brug for at spore deres arbejde i detaljer kan timeren startes fra skrivebordet med et enkelt klik.
  • For fagfolk, der fakturerer per time eller dag - bare fokusér på dit arbejde og registrér dine aktiviteter i slutningen af din dag.

Odoo timeseddel fortsætter med at registrere tiden, selv om der ikke er nogen internetforbindelse. Bare start din timeseddel som sædvanlig, og dataene vil synkronisere med din konto, når du er online igen. 


Registrér tid og fremmøde

Ugentlige eller månedlige timesedler med valgfri møderegistrering.

Hold styr på de ansattes arbejdstimer og sortér efter projekt, klient eller opgaver. Få nem adgang til statistik ved at registrere og analysere timesedler samt tjekke hver enkelt medarbejders fremmøde. Det integrerede faktureringsmodul kan levere automatiske rapporter baseret ud fra tid brugt på projekter, regnet ud fra data, der sendt fra timesedler.

Få udgifterne opdateret og hurtigt godkendt.

Medarbejderne kan nemt indsende og begrunde deres udgifter. Lederne kan gennemgå alle udgifter og enten godkende eller afvise individuelle anmodninger. Når de er godkendt, er udgifter straks opdateret i Odoo Finans appen.


FINANS


Ferie- og fraværsregistrering

Hver medarbejder kan lave en anmodning, som den ansvarlige for dette område kan godkende og notere med få klik. Dagsordenen for den enkelte medarbejder bliver opdateret herefter.

Den ansvarlige får et komplet overblik over virksomheden eller de enkelte afdelingers fravær, og kan ud fra dette planlægge arbejdet, der skal fordeles ud, når en medarbejder har ferie eller er syg.


Medarbejderne kan selv indtaste deres forespørgsler (betalt ferie, længerevarende sygdom osv.)

Ledelsen afgør om en forespørgsel skal afvises eller godkendes.

Der bliver sendt en notifikation til medarbejderen og deres kalender bliver automatisk opdateret.

Odoo kan så meget mere!

VK DATA har egne programmører, der kan skræddersye apps til din virksomheds behov. 

 

KONTAKT os