Optimér dine processer i forbindelse 
med ansættelse og HR ledelse

Anvend integrerede spørgeundersøgelser for at opnå de bedste resultater

Nemt fra starten, takket være en yderst brugervenlig opsætning og behandling. Odoos spørgeskema giver dig mulighed for at oprette og redigere en undersøgelse i forbindelse med rekruttering af ny medarbejdere. 

Ingen grund til at synkronisere resultater med din database. Odoo tager sig af det automatisk! 
Opnå resultater, og se statistik og diagrammer med det samme.
Udtræk din statistik, mål responsrater og udtræk analyser med få klik. 

Spild ikke tid på processen, men fokuser på kvalitativ og kvantitativ analyse.


Administrér din ansættelsesproces

Ingen grund til at outsource din rekruttering manuelt.
Odoo håndterer alt internt. 

Med Odoo kan du organisere dine ansøgninger til ledige stillinger. Opsæt dit ansættelsesteam, annoncér dine jobannoncer og hold styr på indsendte ansøgninger. 

Følg alle ansøgere og opbyg en database af færdigheder og profiler med indekserede dokumenter. Opsæt en jobportal til at slå ledige stillinger op med blot et enkelt klik. Værktøjet giver nem adgang til at holde styr på indsendte jobansøgninger.

Lær mere

Administrér din ansættelsesproces

Lav dine egne undersøgelser

Brug undersøgelserne til at tilpasse spørgsmål

 i din ansættelsesprocessen

Bed ansøgere om at udfylde undersøgelsen

 online eller under samtalen

 Odoo undersøgelser og research

Odoo kan nemt håndtere processerne efter ansættelse

 af nye medarbejdere


Timesedler

Visualisér dit teams fremskridt for hvert projekt eller opgave. Overvågning af forventede timer, effektive timer og estimater af opgaver.

  • For fagfolk, der kan lide at planlægge deres aktiviteter i begyndelsen af dagen kan Timesedler bruges til at afsætte tid på forhånd til dagens opgaver.
  • For fagfolk, der har brug for at spore deres arbejde i detaljer kan timeren startes fra skrivebordet med et enkelt klik.
  • For fagfolk, der fakturerer per time eller dag - bare fokusér på dit arbejde og registrér dine aktiviteter i slutningen af din dag.

Odoo timeseddel fortsætter med at registrere tiden, selv om der ikke er nogen internetforbindelse. Bare start din timeregistrering som sædvanlig, og dataene vil synkronisere med din personlige bruger, når du er online igen. 

Registrér tid og fremmøde

Ugentlige eller månedlige timesedler med valgfri møderegistrering.

Hold styr på de ansattes arbejdstimer og sortér efter projekt, klient eller opgaver. Få nem adgang til statistik ved at registrere og analysere timesedler samt tjekke hver enkelt medarbejders fremmøde. Det integrerede faktureringsmodul kan levere automatiske rapporter baseret ud fra tid brugt på projekter, regnet ud fra data, der sendt fra timesedler.

Få udgifterne opdateret og hurtigt godkendt

Medarbejderne kan nemt indsende og begrunde deres udgifter. Lederne kan gennemgå alle udgifter og enten godkende eller afvise individuelle anmodninger. Når de er godkendt, er udgifter straks opdateret i Odoo Finans appen.


FINANS


Ferie- og fraværsregistrering

Hver medarbejder kan lave en anmodning, som den ansvarlige for dette område kan godkende og notere med få klik. Arbejdsplanen for den enkelte medarbejder bliver opdateret herefter.

Den ansvarlige får et komplet overblik over virksomheden eller de enkelte afdelingers fravær, og kan ud fra dette planlægge arbejdet, der skal fordeles ud, når en medarbejder har ferie eller er syg.


Medarbejderne kan selv indtaste deres forespørgsler (betalt ferie, længerevarende sygdom osv.)

Ledelsen afgør om en forespørgsel skal afvises eller godkendes.

Der bliver sendt en notifikation til medarbejderen og deres kalender bliver automatisk opdateret.

Odoo kan så meget mere!

VK DATA har egne programmører, der kan skræddersye apps til din virksomheds behov. 

 

KONTAKT os