Bogføringshjælp til Odoo og andre økonomisystemer
Det kan være yderst tidskrævende selv at skulle varetage både bogføring og momsregnskab, og ofte er det nødvendigt at have mindst én fuldtidsansat til opgaven.
Hos VK DATA sørger vi for professionel assistance og rådgivning, og stiller med kvalificerede ressourcer til alle opgaver.
Vi kan bl.a. hjælpe med følgende:
• Administration af løn
• Debitorstyring / kreditorstyring og gøre klar til betaling af øvrige kreditorer både danske og udenlandske
• Opfølgning på manglende betalinger, debitorer, administration af rykkerprocedurer
• Diverse indberetninger, f.eks. til SKAT, listeangivelse, EU-salg
• Klargøring af regnskab til revision
• Diverse bogføringsopgaver
• Dialog med debitorer ifb. med manglende betalinger, kontoudtog
• Løbende økonomirapportering / økonomistyring / gennemgang af debitorer/kreditorer.
• Ideer til forbedringer/genveje - reduktion af arbejdsgange.
Vi undersøger jeres regnskab, og ud fra det vi umiddelbart kan se, tilbyder vi en gennemsnitlig vurdering af tidsforbrug pr. måned.
Vi har stor bogføringsekspertise inden for specielt Odoo ERP system:
Fordelene er mange, men nogle af dem er af særlig interesse, specielt for bureauer der ikke er bekendte med Odoo:
• Vi har ingen indlæringsperiode i forhold til kendskabsgrad til et nyt system, men udelukkende til interne processer og opgaver der skal løses.
• Vi kan optimere de interne flows bedre, når vi selv arbejder med dem dagligt.
• Fuld specifikation til revisor med dokumentation til årsregnskab:
-
Eks.: Skyldig omkostninger. Total specifikation af poster med vægt på ekstern dokumentation. Yderligere klargørelse til revisor, resultere i færre revisortimer, og dermed større besparelse.
• Reduktion af supportopgaver til økonomirapporter og bogføring.
• I afgør hvor meget assistance I føler I har brug for.
• En fleksibel økonomifunktion, uden fastansatte medarbejdere.